2010 m. balandžio 12 d., pirmadienis

Gamtos siurprizai

Buvau gamtoje, buvome savo kaimelyje . Ir kokių grožių prisižiūrėjau bundančioje gamtoje. Radau tai, ko net nežinau jaip pavadinti. Aš įsivaizduoju, kad tai grybai. Ant žemės pasirodė, kad primetyta raudonų riešutų kevalų puselių, bet apžiūrėjus atidžiau, pamačiau, kad tai augalas ir taip pati nusprendžiau, kad tai grybai. Kokie keistuoliai. Kita augmenija jau pažįstama - tai tokios trapios geltonos gėlytės, pavadinimo jų nežinau, atrodo kaip super miniatūrinės lelijos.
  Ir dar vienas keistuolis - akmuo, kuris buvo rąstas tvarkant aplinką, jis buvo tokiame bluzgyne, kad neiškarto ir buvo pastebėtas. Jo raižinys kažkoks keistas, neaišku kokiu būdu ant jo atsiradęs. Gal tas raižinys ką nors reiškia. Ieškosiu dar, gal rasiu kokį tęsinį.

4 komentarai:

  1. :) būtinas tęsinys. Ant akmens matau raidę "A", įdomu ką kiti įžiūri?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ir tikrai-kas per keistuoliai tie raudoni kevalėliai? Niekada nepagalvočiau, kad tai-augalas, juolab-grybas. Bet gamta pilna stebuklų! O akmuo-įspūdingas, lauksiu ir aš tęsinio!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Mano vyro komentarai:) - tie grybai auga ant supuvusių medžių šaknų, o akmuo yra išplautas vandens. :) Man akmuo pasirodė irgi kažkur ilgai gulėjęs.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Loretari, kol tu nepasakei, kad matai "A" raidę, tai ir net nemačiau jos. Dabar aiškiai ją matau. O tęsinio akmens istorijos ir man norėtusi, bet net nežinau kaip ir kur jos ieškoti. Aš sakiau, kad ieškosiu tęsinio, ta prasme, kitų akmenų-keistuolių.
    Ieva, tai ir aš nesupratau kas čia per tvarinys, bet pačiupinėjus nusprendžiau, kad tai grybas. Bet matai, Pilkos vyras mums beveik išaiškino viską. Nors ne viską - kilo dar begalė klausimų - tai tų medžių, kurių šaknys supuvę jau nėra? o gal pūna šitie, kurie dar atrodo labai sveiki? Ir klausimai apie akmenį - raižiniai išplauti vandens - tai gal čia ledynmečio pasekmės, nes tas akmuo nors ir netoli prie upės, bet iki jos dar kokia 15m; o gal ta upė kadais buvo kaip Nemunas...
    Va, kokia dilema. Reiks pasikonsultuoti su tavo vyru, Pilka.

    AtsakytiPanaikinti